Data e postimit: 2015-01-02 21:13:19
Lexime: 2334
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Ne zemrohemi dhe inatosemi, me njerez qe i duam... sepse ia duam te miren njeri-tjetrit?!...

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashurija ndaj jetes
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
Autori: Alessia Cuni · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Familja ime  Sepse e duam njeri-tjetrin, sepse ne kujdesemi për veten, sepse jemi bashkë asgjë nuk është e ndërlikuar. Sepse me një puthje, me nje pamje, gjithçka ndodh si nje perralle. Sepse nëse jemi bashkë, ne formojmë nje b...
Autori: Alessia Cuni · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Familja ime  Sepse e duam njeri-tjetrin, sepse ne kujdesemi për veten, sepse jemi bashkë asgjë nuk është e ndërlikuar. Sepse me një puthje, me nje pamje, gjithçka ndodh si nje perralle. Sepse nëse jemi bashkë, ne formojmë nje b...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Poezi personale · Tema: vellai im ezeli
Esht' i vogel Me syt' e zinj Shum' i qeshur Vellai im Qe te gjith' e duam shume Por vecmas per te Kujdesem une Bashke me motren Pasi mesojme vellain mbajme Mamin ndihmojme E duam te shkathet Dhe jo dembel Vellai yne i dashur Ka emrin...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Une · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E verteta
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njeri edukohet qe ne moshe te vogel per te mos genjyer pasi “genjeshtra I ka kembet shume te shkurtra”. Shume libra ,filma vizatimore , emisione edukative ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: m · Lloji: Tekst filozofik · Tema: boys & girls
SHESH SHIKOJME VETEN NE PASQYR EDHE THEMI SE JEMI TBUKRA APO JEMI TSHEMTUARA. NA PELQEN NJE DJAL DHE DUAM TI BEJM PERSHTYPJE . LENDOHEMI NGA DJEMTE DHE QAJME. KJO SESHT AJO CFARE DUAM NE. NOJHER Dna duhet pak dashuri ne ket bot. tna pranojn ashtu sic jmi ...
Autori: Hakibe Krasniqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Shteti
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Dashuria dhe Urrejtja
Dashuria dhe Urrejtja ! Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te qenies njerzore .Kush me shume e kush me pak te gjithe urrejme dicka apo dike , sa me shume ta duam dicka aq me shume do e urrejme .Urrejtja nuk mund te zh...
Autori: someone · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Ku duket balta me e embel se mjalta?! Ne Shqiperi ne vend te tij. Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com